Livrarea produselor comandate de Client se va face la adresa specificata de catre acesta la momentul lansarii comenzii sau direct in showroom-ul Aseptico din Chiajna. Orice modificare a adresei/modalitatii de livrare specificate initial se poate realiza prin informarea expresa a Aseptico (prin e-mail transmis la adresa contact in maxim 24 ore de la momentul plasarii comenzii).
Livrarea la adresa specificata de catre Client se va face prin intermediul unei companii de curierat rapid (Fan Courier/Sameday/Urgent Cargus) intre orele 09:00-17:00, in zilele lucratoare. Reprezentantul firmei de curierat va incerca sa contacteze telefonic cumparatorul in prealabil. In cazul in care coletul nu poate fi livrat, personalul firmei de curierat va lasa o instiintare, dupa care va incerca sa efectueze livrarea din nou. Vom oferi intotdeauna curierilor toate informatiile primite de la dumneavoastra in legatura cu adresa specificata pentru livrare si orice alte mentiuni facute in momentul plasarii comenzii, insa nu putem verifica daca acestea sunt intotdeauna luate in considerare.
In cazul in care si a doua tentativa de livrare esueaza din motive neimputabile noua, veti putea solicita o noua livrare, al carei cost va fi integral suportat de catre dumneavoastra, conform politicii de preturi a companiei de curierat folosite.
In cazul produselor cu livrare din showroom-ul/depozitul Aseptico, ne rezervam dreptul de a nu depozita produse pentru perioade mai mari de 30 de zile de la data stabilita pentru livrare, chiar daca acestea au fost achitate integral. Daca livrarea nu va putea fi organizata in decursul celor 30 de zile, vom califica aceasta drept o intentie a dumneavoastra de anulare a contractului, care va fi considerat ca fiind reziliat, sumele de bani deja achitate urmand a fi retinute de catre Aseptico cu titlu de despagubire.
In cazul in care comanda dumneavoastra contine mai multe produse, este posibil ca acestea sa fie livrate in mai multe transe. In asemenea situatii, Aseptico va va cere acordul pentru livrarea in transe si va factura costurile de livrare pentru fiecare expeditie.
Vom depune toate eforturile pentru procesarea comenzii dumneavoastra pana la data specificata in confirmarea de livrare. Cu toate acestea, pot aparea intarzieri generate fie de evenimente neprevazute. In cazul aparitiei unei situatii de natura a afecta termenul de livrare comunicat initial, va vom informa cu privire la aceasta situatie si va vom oferi optiunea de a mentine comanda cu o noua data de livrare sau de a anula comanda, in anumite conditii comunicate punctual.
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare AWB prezentat de catre Curier la receptionarea produselor comandate. Totodata, Clientul se va asigura ca produsele sunt in stare buna si nu prezinta deteriorari sau sunt incomplete. Eventualele probleme vor fi mentionate olograf pe bonul de livrare, pentru a fi luate in considerare.Prin semnarea bonului de livrare, Clientul recunoaste primirea in totalitate si in bune conditii a produselor Comandate.
Durata de livrare
Termenul estimat de livrare este de 1-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, dar nu mai mult de 15 zile lucratoare de la data inregistrarii acesteia
Puteti cumpara produsele de pe site folosind urmatoarele instrumente de plata:
Contravaloarea produselor si a serviciilor comandate pot fi achitate curierului chiar la livrarea acestora la adresa specificata de dumneavoastra.
Plata se poate face si prin virament bancar pe baza facturii proforme, livrarea produselor urmand a se face dupa intrarea sumei (contravaloarea totala a facturii) in contul nostru.
Datele necesare pentru efectuarea platii prin transfer bancar sunt:
DARA BUSINESS MARKETING SRL
C.I.F.: RO34872713
Nr. Reg. Com.: J23/2804/11.08.2015
Sediul: Str. Eroului nr. 2F, Chiajna, Judet: IlfovCont: RO02RZBR0000060017993954 – RON
Banca: Raiffeisen Bank
Cont: RO72TREZ4215069XXX014809
Banca: TREZORERIE ILFOV
Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul 3D Secure elaborat de serviciul Euplatesc.ro. Acest sistem asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca si cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. 3D Secure asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele Aseptico sau pe serverele Euplatesc.ro, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, 3D Secure este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul 3D Secure permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron.